پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی - فراهیدرولیک

پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی

ماشین آلات هیدرولیک، دستگاه­هایی هستند که از مایعی مانند روغن برای تأمین انرژی استفاده می­کنند. پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی یکی از مهم­ترین ابزارآلات پر قدرت است و می­تواند از طریق لوله­های کوچک و شیلنگ­های انعطاف پذیر از این قدرت استفاده کند که بهترین برند این دستگاه، پمپ هیدرولیکی بیل مکانیکی کوماتسو بوده که با قیمت مناسب و کیفیت بالا قابل خریداری است.

معرفی پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی

این پمپ ها می توانند مقدار زیادی روغن را به وسیله سیلندرها فشار دهند و در نتیجه انرژی لازم مکانیکی را به جریان فشار تبدیل میکنند. پمپ های هیدرولیک بیل مکانیکی طبق اصل جابه‌جایی کار انجام میدهند. مایع هیدرولیکی در سرتاسر ماشین به موتورها و سیلندرها منتقل میشود و مطابق با مقاومت موجود میگردد.

جهت برقراری تماس با واحد پشتیبانی و درخواست جهت خرید پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی کوماتسو و همچنین دریافت مشاوره  می توانید با شماره تلفن های ما در فراهیدرولیک تماس بگیرید.

کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن، پاسخ گو نیاز های شما خواهند بود.

انواع پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی

بهتر است قبل از خرید پمپ هیدرولیک به انواع آن توجه کنید:

Main pump : این نوع پمپ از نوع مادر بوده که دو نوع پیستونی و رفت و برگشتی دارد. قدرت پمپاژ این پمپ بسیار بالا است و در ماشین‌آلات راه‌سازی، معدنی، کشاورزی مانند بیل مکانیکی به کار می­رود.

پمپ سرور یا دنده­ ای : پمپ هیدرولیکی بیل مکانیکی از نوع سرور می­تواند روغن هیدرولیک مورد نیاز لیورها را با حجم ثابت در سیستم بیل مکانیکی پمپاژ کند.

پمپ گردان یا سوئینگ : این پمپ روغن هیدرولیک را از پمپ مادر دریافت می­کند و باعث انتقال نیرو به گیربکس گردان می­شود به همین دلیل عملکرد آن به صورت هیدروموتور شناخته شده است.

پمپ حرکت یا تراول : پمپ حرکت پمپی است که در آن پیستون زاویه متغیر بوده و این متغیر بودن باعث تغییر سرعت حرکت بیل مکانیکی می­شود.

انواع پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی

چرا باید پمپ هیدرولیک  بیل مکانیکیک وماتسو را از فراهیدرولیک  بخریم

مشاوره فنی رایگان قبل خرید

تحویل در سریع ترین زمان

قیمت مناسب

اطمینان از قطعات استفاده شده

تضمین کیفیت

انواع برند پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی

انواع برند پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی

پمپ هیدرولیکی بیل برندهای مختلفی دارد  که کیفیت و قیمت هر کدام متفاوت است.

  • پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی کوماتسو
  • پمپ کاترپیلار
  • پمپ بیل ولوو
  • پمپ بیل هیتاچی

قطعات پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی

پمپ هیدرولیک قطعات یدکی مختلفی دارد که در ادامه به مهمترین آنها اشاره میکنیم:

بلوک سیلندر پمپ هیدرولیک : این بلوک سازه­های مختلفی دارد که پمپ حرکت بیل دوسان سولار 420 پرکاربردترین آن در سایز کوچک است. همچنین یکی از اعضای مهم پمپ هیدرولیکی بیل مکانیکی به شمار می­رود که با قطعات دیگری مانند شافت دنده­ای عدسی، انگشتی و بلبرینگ عملکرد کلی پمپ را تشکیل می­دهد.

انگشتی یا پیستون پمپ هیدرولیک بیل : یکی از لوازم این دستگاه است و به تعداد 7 الی 18 عدد از آن در یک پمپ قرار می­گیرد که عمل مکش و انتقال قدرت روغن هیدرولیک را به وسیله اجزایی دیگر مانند بلوک سیلندر، شوپلیت، ست پیلت و سایر لوازم پمپ انجام می­دهد. سایز انگشتی ابعاد مختلفی دارد که پمپ دوسان سولر و دی ایکس 230 جز سایزهای متوسط این قطعه است.

قیمت پمپ هیدرولیکی بیل مکانیکی کوماتسو

انواع پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی باکیفیت­های متفاوتی تولید می­شوند. شما برای خرید این­گونه محصولات باید دقت عمل کافی و اطلاعات لازم را در اختیار داشته باشید. به دلیل این­که خرید پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی هزینه­ های بسیار بالایی دارد، در صورت عدم دقت دچار ضررهای مالی می­شوید.

فروش پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی

پمپ های هیدرولیک بیل مکانیکی توسط شرکت های چینی، ژاپنی، آلمانی و کره ای تولید میشوند. در بازار انواع برندهای این دستگاه وجود دارد و به فروش می‌رسد. همچنین لوازم پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی طرفداران خاص خودش را دارد؛ زیرا هنگام خرابی، این قطعات تعویض میشوند. در فرا هیدرولیک علاوه بر خرید و تهیه پمپ هیدرولیک بیل، شما می‌توانید اقدام به تعمیر پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی خود کنید.

فروش پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی
قیمت پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی

قیمت پمپ مادر بیل مکانیکی کوماتسو

عوامل زیادی در قیمت پمپ­ها موثر است، برخی از این عوامل به شرح زیر میباشند.

  1. قطر دهانه پمپ
  2. فشار کاری در خروجی پمپ
  3. سرعت دوران پمپ
  4. حجم جابه‌جایی روغن
  5. دبی موثر
  6. توان موتور راننده
  7. دمای کاری روغن
  8. درجه ویسکوزیته
  9. فیلتراسیون

نکات مهم در خرید پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی

پمپ هیدرولیک وسیله­ای است که در ماشین‌آلات صنعتی مانند بیل مکانیکی انرژی مکانیکی را به جریان و فشار تبدیل می­کنند. پمپ های هیدرولیکی بیل مکانیکی در انواع مختلفی تولید می­شوند. این دستگاه بسیار گران قیمت بوده؛ بنابراین در خرید آن باید دقت به خرج داده و اطلاعات لازم را کسب کنید. ما در این مقاله سعی کردیم با معرفی انواع این پمپ و قطعات جانبی آن شما را در خرید راهنمایی کنیم. شما می­توانید این پمپ را از سایت فرا هیدرولیک با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

تماس با ما