komatsu-excavator

ایران کوماتسو ماشین (فراهیدرولیک)

با مدیریت مهدی قنبری

با تکیه بر کادر فنی متخصص و مجرب با بیش از یک دهه سابقه در زمینه ی تعمیرات و تهیه قطعات هیدرولیکی ماشین آلات راهسازی و معدنی کوماتسو  فعالیت و خدمات خود را با بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان گرامی ارائه می دهد.

تشخیص درست و دقیق عیب یابی سیستم های پیچیده دستگاه های نسل جدید که عملکرد صحیح مکانیزم آنها فقط با داشتن هماهنگی بین تمامی اجزای سیستم های موتور – هیدرولیک – برق و انتقال قدرت می باشد لذا در جهت صرفه جویی در اتلاف وقت و هزینه مشتریان گرامی و احترام به حقوق مشتریان عزیز این مهم در الویت تمامی مراحل تعمیراتی این گروه می باشد.

بیل مکانیکی

ارائه دهنده انواع خدمات تعمیر بیل مکانیکی و عیب یابی بیل مکانیکی

پمپ کوماتسو

ارائه خدمات تعمیر پمپ کوماتسو و فروش پمپ هیدرولیک کوماتسو

کوماتسو

ارائه انواع خدمات تعمیر کوماتسو برای تمام ماشین آلات کوماتسو

پمپ بیل

ارائه انواع خدمات تعمیر و فروش پمپ هیدرولیک بیل مکانیکی

تعميرات تخصصی هيدروليک بيل های مكانيكی كوماتسو

هيدروليک كار بيل های مكانيكی كوماتسو

گروه فنی مهندسی ایران کوماتسو ماشین با بیش از یک دهه تجربه اولین مرکز تخصصی تعمیر هیدرولیک بیل های مکانیکی کوماتسو میباشد.

درمجموعه فراهیدرولیک تعمیر و عیب یابی انواع پمپ هیدرولیک کوماتسو صورت میگیرد و شما عزیزان اگر به مشکلی در سیستم هیدرولیک دستگاه خود بر خوردید میتوانید با این مجموعه تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

komatsu-excavator-2

جهت برقراری تماس و ارتباط با ما، میتوانید به صورت حضوری   به آدرس “تهران شهرک صنعتی چهاردانگه خیابان 16/5صادق  پلاک 60″مراجعه کرده و یا از طریق شماره تماس و ایمیل با ما تماس بگیرید.

0912-3835206 | 021-55459348 | 021-55447197

info@farahydraulic.com

جدیدترین مقالات

برای بازدید از آخرین فعالیت های ما در اینستاگرام کلیک کنید

تماس با ما